04 juni 2013

Blå filur

Häromkvällen bidde det en liten ny filur.. Han är lite ving och sned, men det är nog det som gör han så charmig :p Mönstret är precis som innan från Mia Bengtssons bok. Vet inte riktigt varför jag återkommer så ofta till just detta mönster haha ! Förövrigt var det stundtals frustrerande att virka i så mörkt garn, svårt att se maskorna ! Något namn har han inte fått ännu, tänkte att den jag ska ge bort han till skulle få döpa själv. Och så lär han nog få nån liten personlig detalj, tror det lutar åt en ljusblå fluga (enligt det här mönstret).
En liten blå filur i "Albert-style" :)
Och så hade jag världens sötaste sällskap medan jag virkade :) Eller hon försökte mer att sno min uppmärksamhet och det lyckades ju såklart, för vem kan väl motstå en sån söt kisse ^^
Fyrbent pysselsällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar