12 maj 2013

Liten rosett

Jag skulle virka en liten rosett att sätta på en present, men upptäckte när jag var färdig att jag missat en stolpe.. Gjorde en ny såklart (går ju inte att ge bort något som inte är "perfekt" tycker jag)... Men min "misslyckade" rosett fick dock också komma till användning genom att pryda en liten nalle jag har i en hylla :) Mönstret från mest virkat är enkelt och snabbt att göra, och en sån söt liten detalj !
Nalle fick bli fin med en liten rosett <3
Måste också lägga med en liten bild som jag tog under eftermiddagens hundpromenad idag, naturen är så oerhört vacker just nu med alla nyutslagna träd och buskar !! Och för en gångs skull samarbetade mobilkameran med fokus på rätt ställe ;)

1 kommentar:

  1. Fina bilder, båda två! Så söt Nalle! Och så vackra blommor!

    SvaraRadera