30 april 2019

Min alldeles första biscornu!!

Jag är mäkta stolt över att jag fixade detta! Nä inte var det nå särskilt svårt, men biscornun har definitivt haft en såndär magiskt ouppnåelig skimmer över sig.. Inte trodde jag nånsin att jag skulle fixa att göra en sådan! Det är alltså en nåldyna med lustig form som kommer sig av att man syr ihop 2 fyrkanter med förskjutning.
Mönstret är Spring Magical Mystery SAL 2019 från Magical, bilder från min SAL här.


Finns massa guider tillgängliga på nätet - bara till att titta o lära. Lägger upp bilder från min process för det är kul att dokumentera, men producerar inte beskrivande text till. 






Läste ett råd att man aldrig kan fylla en biscornu för mkt så jag tryckte in så mkt jag bara kunde! Hittade söta träknappar i mina gömmor som jag tyckte passade så bra här :)




Sådär, min första biscornu! O lär inte bli den sista... Hehe ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar