01 januari 2017

Pågående projekt för 2017

Jag tänkte starta året med att lista mina pågående projekt, såkallade WIP's (work in project).

Stained glass designs, från Christmas Cross Stitch Favorites (2015)

Lakeside Needlecraft Durene Jones Fantasy SAL

Lakeside Needlecraft Durene Jones Under the Sea SAL (startar 170102 men känns redan som ett pågående projekt !)
Tyget är specialdesignat för denna SAL ! 

Halloween Patchwork design av Michaela Learner på Cross Stitching Guild, tyget är Cirrus från Chromatic Alchemy

NHL Penguins Logo

Months-of-the-year av craftown

Scandinavian Square #4 av Michaela Learner på Cross Stitching Guild, jag har gjort de andra 3

Under 2017 skulle jag vilja färdigställa samtliga WIP's i denna lista. Fokusera på större projekt istället för kort. Göra något "bara för att" utan att ha en tydlig användning för det. Har även en del kit jag skulle vilja starta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar