07 januari 2015

Broderat kort med katt

Eftersom min pojkvän är lika katt-tokig som mig så fick det bli katt på hans födelsedagskort :D Mönstret är från WOXS issue 221. Pappret är ifrån Panduro, hjärtkristallerna från nåt scrapbook-pack på Netto, bandet är lite tjockare o är köpt på Höörs Marknad nåt år har jag för mig ! Annars är Netto en väldigt bra affär för diverse tillbehör för utsmyckning då dom tar in mycket hobby och scrapping-tillbehör :)

Hade lite missöde med den bruna färgen men blev väl helt okej ändå till slut.. :) Annars tyckte jag nog det var lite för 'stort' mönster för kort. Använde iofs 14-count aida så det blev ju 'stort' på det sättet men alltså för många stitches i designen. Eller så tyckte jag kanske bara den blev tråkig för det var så stora fält med samma färg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar